عمومی

آموزش ایجاد بنر سربرگ قالب وودمارت

آموزش ایجاد بنر سربرگ قالب وودمارت | دانلود قالب وودمارت

قالب وودمارت بصورت پیشفرض ویژگی برای ایجاد بنر تبلیغاتی در بالای سربرگ دارد. این ویژگی را از بخش تنظیمات قالب > بخش عمومی > بنر سربرگ می‌توانید فعال و تنظیم کنید. در این مقاله که ویدیو آموزشی آن هم قرار گرفته است می‌توانید روش ایجاد بنر سربرگ قالب وودمارت را آموزش ببینید.

ایجاد محتوای بنر قالب وودمارت

برای ایجاد محتوا دو روش وجود دارد. در روش اول شما میتوانید از ویرایشگر کلاسیک وردپرس اقدام به نوشتن محتوای خود کنید. این حالت لینک قرار گرفته بر روی کل بخش اعمال خواهد شد. در روش دوم شما می‌توانید از افزونه المنتور برای ایجاد محتوا استفاده کنید. برای این موضوع باید یک بلوک HTML (در اینجا گفتم بلوک‌های HTML چی هست و چه کاربردی دارند) ایجاد کنید.

آموزش ایجاد بنر سربرگ قالب وودمارت | دانلود قالب وودمارت

مشاهده ویدیو آموزشی افزودن بنر سربرگ قالب وودمارت

در ادامه ویدیو آموزشی مربوط به افزودن بنر سربرگ را میتوانید مشاهده کنید. همچنین برای خرید قالب وودمارت با بیش از 9 افزونه و کلی سایت آماده به بسته ویژه قالب وودمارت مراجعه کنید.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *