عمومی

درون ریزی محتوا دموهای قالب وودمارت

درون ریزی محتوا دموهای قالب وودمارت | دانلود قالب وودمارت

قالب وودمارت بیش از 80 دمو کامل دارد. دمو محتوای نمایشی یک قالب برای نمایش ویژگی‌ها و امکانات آن قالب می‌باشد. با درون ریزی محتوا دموهای قالب وودمارت شما می‌توانید به محتوای ساختار یافته دسترسی داشته باشید. سپس محتوا را به سلیقه و نیاز خود شخصی سازی کنید. البته لازم به ذکر است که محتوای دمو را بر روی سایت اصلی خود درون ریزی نکنید. در سابدامین یا لوکال هاست وردپرس تست خود را نصب کنید و محتوای دمو را بر روی آن درون ریزی و شخصی سازی کنید. سپس محتوای شخصی سازی شده را به سایت اصلی منتقل کنید.

ابتدا قالب وودمارت را نصب و فعال کنید

در قدم اول شما باید قالب وودمارت را از بخش نمایش > پوسته‌ها > افزودن، نصب و فعالسازی کنید. بعد از فعالسازی پیغام نصب و فعالسازی افزونه‌های ضروری قالب به شما نمایش داده میشود که برای درون ریزی صحیح محتوای دمو پیشنهاد می‌شود افزونه‌های زیر را نصب و فعال کنید.

  • افزونه هسته وودمارت
  • افزونه المنتور
  • افزونه ووکامرس
  • افزونه روولوشن اسلایدر
  • افزونه فرم تماس 7
  • افزونه میل چیمپ
درون ریزی دموهای قالب وودمارت | دانلود قالب وودمارت

خب همه چیز برای درون ریزی دموهای قالب وودمارت آماده است

در پیشخوان وردپرس خود به بخش وودمارت > دموهای آماده مراجعه کنید. این بخش تمام دموهای پیشفرض قالب وودمارت را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که افزونه ووکامرس را نصب نکرده باشید امکان درون ریزی هیچ دمویی را ندارید. دمو مدنظر خود را در لیست موجود پیدا کنید، سپس بر روی دکمه درون ریزی کلیک کنید. در مرحله بعد از شما سوال می‌شود که کدام محتواها درون ریزی شود. بصورت پیشفرض همه محتوا انتخاب شده است. همه محتوا شامل متن، تصاویر، فرم‌ها، اسلایدرها و … می‌شود.

درون ریزی دموهای قالب وودمارت | دانلود قالب وودمارت

حالا زمان ویرایش و شخصی سازی محتوای دمو هست

بعد از اینکه دمو بصورت کامل درون ریزی شد، می‌توانید به بخش برگه‌ها، محصولات، بلوک‌های HTML، چیدمان‌ها و غیره مراجعه کرده و محتوای این بخش‌ها را برای خود شخصی سازی کنید. محتوا دمو به زبان انگلیسی درون ریزی خواهد شد اما تغییرات راستچین بصورت پیشفرض بعد از درون ریزی اعمال خواهد شد. در زمان ویرایش و شخصی سازی شما باید فاصله‌های داخلی و بیرون چپ و راست را معکوس کنید. همچنین برای محتوای متنی هم باید حالت راستچین را برای آن‌ها انتخاب کنید.

در صورتی که هنوز قالب وودمارت را برای سایت خود تهیه نکرده اید، قالب وودمارت به همراه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس که نیاز هر سایت می‌باشد را می‌توانید از سایت من خریداری کنید. برای خرید و دانلود قالب وودمارت به لینک زیر مراجعه کنید.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *