عمومی

آموزش آپدیت قالب وودمارت + ویدیو

آپدیت قالب وودمارت | به روزرسانی قالب وودمارت | بروزرسانی قالب وودمارت

یکی از نکات مهم در نگهداری سایت وردپرس به روزرسانی یا آپدیت کردن قالب وردپرس استفاده شده است. قالب وودمارت یک قالب تجاری و غیر رایگان است. بنابرین شما نمی‌توانید از مخزن وردپرس آن را آپدیت کنید. (البته اگر نسخه اصلی قالب را از تم فارست خریداری کرده باشید و لایسنس منحصر به فرد خود را داشته باشید با کمک افزونه های مربوطه و خود قالب می‌توانید آپدیت را بصورت اتوماتیک از پیشخوان دریافت کنید.) در صورتی که قالب را از سایت‌های ایرانی یا سایت من خریداری کرده باشید موضوع آپدیت قالب وودمارت کمی متفاوت تر خواهد بود.

آپدیت قالب وودمارت بصورت دستی

قبل از هر اقدامی شما باید نسخه جدید قالب وودمارت را از حساب کاربری خود > بخش دانلودها در سایت من دریافت کنید. بعد از دانلود فایل نسخه جدید قالب، فایل Zip دانلود شده را بر روی سیستم خود از حالت فشرده خارج کنید. سپس طبق مراحل زیر اقدام کنید.

  1. پیشخوان > نمایش > پوسته‌ها > افزودن جدید
  2. گزینه انتخاب > آپلود فایل Woodmart.zip دانلود شده
  3. پیغام پوشه هدف وجود دارد را تایید کنید
  4. تبریک! قالب شما آپدیت شد

آپدیت افزونه هسته قالب وودمارت را فراموش نکنید!

بعد از آپدیت قالب شما باید افزونه مروبط به هسته قالب را آپدیت کنید. وودمارت > پلاگین را باز کنید. افزونه هسته وودمارت را برای به روزرسانی انتخاب کنید. بعد از این دیگه قالب شما بصورت کامل به روزرسانی شده و دیگه مشکلی از سمت قالب سایت شما را تهدید نمی‌کنه.

آپدیت قالب وودمارت | به روزرسانی قالب وودمارت | بروزرسانی قالب وودمارت

آیا با آپدیت قالب وودمارت مشکلی برای محتوا یا ظاهر سایت به وجود می‌آید؟

خیر؛ با به روزرسانی قالب به روش گفته شده مشکلی برای محتوا یا ظاهر سایت شما پیش نخواهد آمد. به روزرسانی قالب را جدی بگیرید و همیشه قالب سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن با در نظر گرفتن حجم تغییرات قالب، آپدیت کنید. درضمن یک راه حل دیگر برای به روز نگهداشتن قالب قبل از انتشار نسخه نهایی توسط توسعه دهنده وجود دارد که در مقاله پچر چیست؟ این موضوع را توضیح دادم.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

One thought on “آموزش آپدیت قالب وودمارت + ویدیو

  1. ایمان گفت:

    ممنون بسیار عالی بود خیلی گشتم فقط شما تونستین کمکم کنید

    1. خوشحالم که این آموزش به روز رسانی قالب وودمارت کاربردی بوده براتون، ممنون از ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *