عمومی

ویرایش برگه فروشگاه ووکامرس در قالب وودمارت

شخصی سازی برگه فروشگاه ووکامرس | ویرایش برگه فروشگاه ووکامرس | ویرایش برگه فروشگاه ووکامرس قالب وودمارت

زمانی که ووکامرس را نصب می‌کنید در بین برگه‌های ایجاد شده برگه فروشگاه را خواهید دید. برگه فروشگاه ووکامرس بصورت پیشفرض تمام محصولات ووکامرس را فراخوانی و نمایش می‌دهد. ظاهر این برگه بصورت پیشفرض توسط قالب تنظیم شده است. در قالب وودمارت ویژگی برای ویرایش برگه فروشگاه ووکامرس وجود دارد که میتوانید آن را شخصی سازی کنید. میخوای بدونی چطوری؟ با من همراه باش:

ویرایش برگه فروشگاه قالب وودمارت

در قدم اول شما باید به بخش چیدمان ها مراجعه کنید. (در دوره آموزش بخش چیدمان ها قالب وودمارت کامل این بخش را توضیح دادم) بر روی افزودن نوشته کلیک کنید تا مشابه تصویر زیر پنجره ایجاد چیدمان برای شما باز شود.

ویرایش برگه فروشگاه قالب وودمارت
  1. نوع چیدمان را بر روی آرشیو محصولات تنظیم کنید.
  2. نام چیدمان خود را مشخص کنید.
  3. در قسمت شرطه ها از منو آبشاری گزینه برگه فروشگاه را انتخاب کنید.
  4. بر روی گزینه ایجاد چیدمان کلیک کنید.

همچنین میتوانید از لیست نمایش داده شده بعد از انتخاب گزینه برگه فروشگاه نمونه طرح مدنظر خود را انتخاب کنید تا بعد از ایجاد چیدمان آیتم های مربوطه را درون برگه برای شما قرار بدهید و شما آن را شخصی سازی کنید. نکته مهم این بخش این است که قبل از ایجاد چیدمان از قسمت تنظیمات المنتور گزینه مربوط به چیدمان ها را فعال کرده باشید تا بتوانید برگه فروشگاه را با کمک المنتور طراحی و پیاده سازی کنید. بعد از انتشار برگه فروشگاه شما از این بخش پیروی خواهد کرد و ظاهر آن به شکلی که شما آن را طراحی کرده اید نمایش داده میشود.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *