عمومی

رفع مشکل عدم انتشار نوشته زمان بندی شده وردپرس

how-to-fix-wordpress-missed-schedule-post-error

یکی از مشکلات رایج برای نوشته زمان بندی شده وردپرس، عدم انتشار این محتوا است. یعنی در زمان تعیین شده نوشته شما بر روی سایت منتشر نمی‌شود. نوشته در حالت زمان بندی شده باقی می‌مانند یا خطای زمانبندی از دست رفته است نمایش داده میشود. خب راه حل این مشکل چیه؟

آموزش رفع خطای زمانبندی از دست رفته، نوشته‌های وردپرس

راهکارهای مختلفی برای بررسی و رفع مشکل عدم انتشار نوشته زمان بندی شده وردپرس وجود دارد. برای مثال:

  • بررسی تنظیمات منطقه زمانی
  • پاکسازی کش وردپرس
  • افزایش محدودیت حافظه وردپرس
  • Cron Job های وردپرس را بررسی و تنظیم کنید.

اما راهکار پیشنهاد من برای رفع مشکل انتشار نوشته زمان بندی شده وردپرس

از بخش افزونه‌ها به گزینه افزودن افزونه جدید مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه افزودن کلیک کنید. در کادر جستجو بخش مخزن وردپرس عبارت “MWW Scheduled Post Trigger” را جستجو کنید. این افزونه را کافیه فقط نصب و فعال کنید تا مشکل یکبار برای همیشه رفع بشه. برای دانلود افزونه از مخزن وردپرس به اینجا مراجعه کنید.

رفع مشکل عدم انتشار نوشته زمان بندی شده وردپرس - آموزش وردپرس

نوشته زمان بندی شده چیه اصلاً؟

زمانی که دارید نوشته رو برای انتشار روی سایت خودتان آماده می کنید. مقابل گزینه انتشار در خلاصه وضعیت نوشته شما، گزینه بی‎‌درنگ نمایش داده شده است. در صورتی که بخواهید نوشته در زمان دیگری بر روی سایت منتشر شود. شما باید بر روی گزینه بی‌درنگ کلیک کنید تا کادر تاریخ و ساعت به شما نمایش داده شود. زمانی که تاریخ و زمان دلخواه خود را در این بخش وارد کنید. گزینه انتشار بصورت اتوماتیک به گزینه زمانبندی تغییر نام میدهد. بعد از زدن دکمه زمان بندی نوشته یا مقاله شما در آن تاریخ و ساعت بر روی سایت شما منتشر خواهد شد.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *