هوش مصنوعی

وردپرس و هوش مصنوعی

وردپرس و هوش مصنوعی | افزونه Chat GPt برای وردپرس

این روزها همه جا صحبت درباره هوش مصنوعی هست. وردپرس، طراحی سایت و برنامه نویسی هم از این موضوع مستثنا نبوده است. در روزهای اولیه انتشار عمومی هوش مصنوعی Chat GPT بحث برای برنامه نویس‌ها داغ بود و میدیدیم که اکثر برنامه نویس ها با استفاده از ابزار چت GPT شروع به کد نویسی کردند. با دستورات مختلف دارن برای پروژه هاشون از این ابزار فوق پیشرفته استفاده می کنند.

افزونه هوش مصنوعی برای وردپرس

در ابتدایی ترین حالت ممکن افزونه های وردپرس برای تولید محتوای متنی تولید و منتشر شدند. در ادامه با پیشرفت هوش مصنوعی و انتشار نسخه جدید Chat GPT ساخت محتوای تصویری و دستیارهای هوش مصنوعی برای وردپرس رونمایی شدند. تا جایی که شده اکثر این افزونه ها را نصب و تست کردم، حتی بعضی از این افزونه ها را برای پروژه های مشتریانم شخصی سازی کردم. سعی کردم برای اون کسب و کار ها با این افزونه ها و هوش مصنوعی راهکار هایی ارائه بدم. تجربه کردم تا رسیدم به:

دستیار هوش مصنوعی با هویت دلخواه خودم 😎

جذاب‌ترین تجربه من بعد از تولید محتوای متنی و تصویری با انواع افزونه های هوش مصنوعی، اونجایی بود که روی وردپرس به هوش مصنوعی هویت دلخواه خودم را دادم. یعنی بهش تعریف کردم که کی یا چی هست. بعد هم کلی بهش توضیح دادم که چه کارهایی باید انجام بده و برای سوال های مختلف بهش راهکار و پاسخ مشخص آموزش دادم. بعد روی سایت مشتری در قالب دستیار هوش مصنوعی منتشرش کردم.

کاربر سایت میتونه با هوش مصنوعی که هویت مد نظر من را به خودش گرفته چت کنه. سپس پاسخ هایی را دریافت کنه که من براش تعریف کردم. در زمانی هم که سوال کاربر به گونه ای باشه که توسط من تعریف نشده باشه بصورت مستقیم پاسخ خود چت GPT را نمایش میده به کاربر و اینطوری هیچ سوالی بدون پاسخ نیست. حالا هدفم از این کار چی بوده؟

بهبود تجربه کاربری و مزیت رقابتی برای سئو بهتر

همان طور که میدانید تعامل کاربر یکی از مهم‌ترین پارامترهای سئو وردپرس می‌باشد. با ابزار چت که شخصی سازی شده و به Chat GPT هم متصل شده میشه تجربه جذابی برای کاربر ایجاد کرد. از طریق بخش چت، کاربران می‌توانند سؤالات، نیازها یا مشکلات خود را مطرح کنند و ChatGPT به صورت خودکار به آن‌ها پاسخ دهد. این امر می‌تواند بهبود سطح خدمات مشتری و افزایش رضایت کاربران در وبسایت شما را به همراه داشته باشد. حالا میخوای بدونی این افزونه اسم چی هست؟

افزونه زئوس GPT، دستیار هوش مصنوعی وردپرس

اول از همه بگم که فارسی سازی و بهینه سازی این افزونه توسط دوست خوبم مهران دهقانی انجام شده است. افزونه زئوس GPT در سایت ژاکت برای خرید در دسترس است که از اینجا می‌توانید افزونه را بررسی و در صورت نیاز برای سایت خودتان خریداری و استفاده کنید. توضیحات این افزونه را می‌توانید در سایت منتشر شده بررسی کنید. من دیگه زیاده گویی نمی کنم بابتش و در ادامه سعی می کنم در مورد هوش مصنوعی و وردپرس بهتون بگم. راستی سایتی که افزونه را استفاده کردم در نوشته های بعدی بصورت کامل معرفی می کنم بهتون.

پیشنهاد محتوا در وردپرس به کمک هوش مصنوعی

با استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT، می‌توانید به صورت اتوماتیک محتواهایی مانند مقالات، نوشته‌ها، ویدئوها و غیره را ایجاد کنید. مدل‌های زبانی مبتنی بر AI می‌توانند بر اساس الگوریتم‌ها و داده‌های آموزشی، محتوای اصلی را تولید کرده و شما می‌توانید آن‌ها را در وبسایت وردپرس منتشر کنید.

با استفاده از ChatGPT، می‌توانید فرایند نوشتن و ویرایش محتوا را بهبود بخشید. می‌توانید از ChatGPT برای تولید ایده‌ها، بهبود ساختار محتوا، بررسی گرامر و استفاده از عبارت‌های مناسب در متن استفاده کنید. اگر شما محتوای چندزبانه در وبسایت وردپرس خود دارید، می‌توانید از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ترجمه متون استفاده کنید. ChatGPT و دیگر ابزارهای مبتنی بر AI می‌توانند به صورت خودکار متون را به زبان‌های مختلف ترجمه کنند و برای کاربرانی که زبان اصلی وبسایت شما را متوجه نیستند، امکان دسترسی به محتوا را فراهم کنند.

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های این روزهای جامعه وجود همین ابزارهای هوش مصنوعی هست و گاهی با خودمون فکر می کنم که نکنه روزی دیگه جایی برای ما و دانش ما نباشه. نکته ای که من به شخصه بهش رسیدم همه ما قرار نیست از توسعه دهنده های این ابزار باشیم و از توسعه اون ها خودمون رو در امان قرار بدیم. چیزی که زیاد درخواست میشه این روزها توسعه هوش مصنوعی هست در صورتی که کلی ابزار وجود داره که با یادگیری نحوه استفاده از این ابزار میتوانیم جایگاه خودمان را در هر صنعتی که فعال هستیم مستحکم کنیم.

همیشه در حال یادگیری و تجربه های جدید باشید. اگر این مقاله براتون مفید بود یا شما هم تجربه مشابه من داشتید خوشحال میشم از بخش دیدگاه های این نوشته با هم در ارتباط باشیم.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

One thought on “وردپرس و هوش مصنوعی

  1. مهران دهقانی گفت:

    چه نقد و بررسی خوبی کردی افزونه ZeusGPT رو. اینکه میتونی در هر صفحه یا بخشی که ازش استفاده میکنی بهش هویت جداگانه بدی نقطه قوتشه. مثلا توی صفحه پشتیبانی بهش هویت میدی که خودش رو “پشتیبان هوش مصنوعی وردپرس” معرفی کنه و توی صفحه محصول “مشاور فروش وردپرس”.

    ممنون که در آماده سازی این محصول کمک کردی. آموزش های وردپرس ای که گذاشتی خیلی کمک میکنه. ❤️

    1. ممنون که افزونه هوش مصنوعی وردپرس Zeus GPT را به من معرفی کردی، منتظر همکاری‌های بعدی هستم 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *