عمومی

به روز رسانی قالب وودمارت 7.5.1

به روز رسانی قالب وودمارت 7.5.1

سر انجام قالب وودمارت 7.5 با تغییرات مورد انتظار منتشر شد. البته به دلیل وجود برخی از باگ ها بلافاصله قالب وومارت 7.5.1 هم منتشر شد تا مشکلات موجود در نسخه جدید رفع شود. در این مقاله قصد دارم تغییرات جذاب و مهم نسخه جدید قالب وومارت رو با هم بررسی کنیم. خوش حال میشم اگر تو هم نظری درباره قالب وودمارت داری از بخش دیدگاه ها اون رو با من به اشتراک بزاری. پس بزن بریم.

بررسی قالب وودمارت 7.5

طبق معمول برای نمایش ویژگی‌های جدید در قالب دموهای قالب وودمارت، دو دمو جدید منتشر شد. دمو قرص و دمو مزرعه ارگانیک، که میتوانید با کلیک بر روی نام آن‌ها به پیش نمایش انگلیسی دموها مراجعه کنید. ویژگی بعدی استفاده از سایدبار مخفی در بخش تب‌های صفحه داخلی محصولات است. از این به بعد میتوانید محتوا تب‌های توضیحات، ویژگی‌ها و غیره را در سایدبار مخفی نمایش بدهید. (مشابه ویدیو)

در ادامه میرسیم به ویژگی اضافه شدن سایدبار مخفی دسته بندی ها به برگه فروشگاه در نسخه موبایل. در این حالت زمانی که کاربر نسخه موبایل سایت شما را مشاهده می‌کند، در برگه فروشگاه گزینه دسته بندی را هم مشاهده خواهد کرد که با کلیک بر روی آن سایدبار مخفی منو دسته بندی‌ها را مشاهده خواهد کرد. (مشابه ویدیو)

سایر تغییرات آپدیت قالب وودمارت 7.5.1

  • اضافه شدن کد محصول به صفحه تسویه حساب ووکامرس
  • اضافه شدن قابلیت نمایش تب‌های محصولات بصورت آکاردئون در نسخه موبایل
  • اضافه شدن تولتیپ توضیحات به ویژگی محصولات
  • اضافه شدن تنظیمات زیر منوها (تنظیم نوع نمایش و فاصله داخلی و غیره)
  • اضافه شدن ویرایش تعداد موجودی انبار در ویرایش سریع
  • اضافه شدن ویژگی ساخت صفحه سبد خرید خالی به بخش چیدمان ها
  • اضافه شدن فیلتر مرتب سازی به برگه چیدمان‌ها بخش آرشیو محصولات
  • رفع مشکل مخفی سازی دسته بندی های خالی ووکامرس
  • رفع مشکل خطاهای JS
  • رفع مشکل هدر چسبان در مرورگر فایرفاکس
  • رفع مشکل بارگذاری تنبل تصاویر
  • رفع مشکل تخفیف های پویا در زمان ورود کاربر به حساب کاربری
  • سازگاری ویژگی‌های جدید با صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • و کلی تغییرات دیگر که از اینجا میتوانید مشاهده و بررسی کنید.

اضافه شدن ویژگی Backdrop-filter به سربرگ ساز وودمارت

ویژگی Backdrop-filter به شما امکان می دهد جلوه های گرافیکی مانند تاری یا تغییر رنگ را در ناحیه پشت یک عنصر اعمال کنید. برای درک بهتر این ویژگی و تست آن شما باید سربرگ سایت خود را بر روی حالت چسبان قرار بدهید تا در زمان پیمایش صفحه این ویژگی را بتوانید بصورت دقیق مشاهده کنید. (مشابه ویدیو)

بازنویسی و ایجاد فرصت‌های جدید

در این نسخه از قالب وودمارت بخش‌هایی مانند پاپ‎آپ و استایل سربرگ بصورت کامل بازنویسی شده اند. به گفته توسعه دهنده نیاز بوده تا کاربران بیشتری به نسخه‌های جدید مهاجرت کنند تا بتوانند این اقدامات را برای ایجاد آینده‌ای درخشان تر برای قالب وودمارت در نظر بگیرند. اکنون باید منتظر ظاهر شدن امکانات جذاب‌تری در قالب وودمارت باشیم.

چگونه قالب وودمارت را به آخرین نسخه به روز رسانی کنم؟

ابتدا فایل نسخه جدید قالب وومارت خریداری شده را از حساب کاربری خود دانلود و فایل را بر روی سیستم خود از حالت فشرده خارج کنید. سپس در پیشخوان وردپرس سایت خود به بخش نمایش > پوسته‌ها > افزودن پوسته جدید > بارگذاری پوسته > مراجعه کنید. در این بخش شما باید فایل woodmart.zip را برای آپلود انتخاب کنید. بعد از تکمیل آپلود فایل نسخه جدید قالب وودمارت، پیغام اینکه این پوشه از قبل وجود دارد به شما نمایش داده میشود. در این صفحه شما باید بر روی گزینه نسخه جدید را جایگزین نسخه قبلی کن، کلیک کنید.

خرید قالب وودمارت

در صورتی که قالب وودمارت را از سایت من خریداری نکرده‌اید و قصد دارید قالب را به همراه کلی افزونه کاربردی خریداری کنید. همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید. با خرید قالب وودمارت از سایت من شما فقط هزینه قالب را پرداخت می‌کنید، اما کلی افزونه کاربردی هم کنار قالب دریافت می‌کنید. که همه این موارد بصورت منظم آپدیت می‌شوند.

خرید و دانلود قالب وودمارت

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *