هوش مصنوعی

اتصال Chatgpt به اینترنت! بدون اکانت GPT 4

اتصال چت چی پی تی به گوگل | اتصال Chatgpt به گوگل | اکستنشن WebChatGPT

در حالت عادی و اکانت GPT 3 دسترسی مستقیم به اینترنت ندارد. با این حال پاسخ‌های چت جی پی تی شگفت انگیزاست. مشکل اینجاست که اطلاعات برای سال 2021 می‌باشد و اگر اطلاعاتی درباره سال 2022 بپرسید پاسخی برای آن ندارد. اگر اکانت خود را به GPT 4 ارتقاء بدهید (که هزینه دلاری دارد) می‌توانید با فعال کردن ادان به اینترنت دسترسی داشته باشد. اما من میخوام مدل رایگان این روش را به شما آموزش بدم.

اکستنشن WebChatGPT، چت‌جی‌پی‌تی با دسترسی به اینترنت

WebChatGPT یک افزونه یا اکستنشن ChatGPT برای گوگل کروم است. که جستجوی آنلاین را در پاسخ به درخواست‌ها اضافه می‌کند تا جواب‌های دقیق‌تری به شما ارائه کند. برای دانلود و نصب افزونه WebChatGPT بر روی گوگل کروم خود اینجا کلیک کنید. بریم با هم یه تست هم انجام بدیم.

در حالت اول دسترسی به اینترنت را قطع کردم و درباره خود اکستنشن WebChatGPT ازش سوال کردم:

اکستنشن WebChatGPT

در حالت دوم دسترسی به اینترنت را براش وصل کردم و خب نتیجه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

اکستنشن WebChatGPT برای کروم

سایر ویژگی‌های اکستنشن WebChatGPT چیست؟

با فعالسازی Web Access می‌توانید پارامترهای مربوط را تنظیم کنید تا برای پیدا کردن لینک‌ها استفاده کند. این افزودنی نتایج گوگل را استخراج می‌کند. این گزینه‌ها را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

اتصال چت چی پی تی به گوگل | اتصال Chatgpt به گوگل

اکستنشن‌های زیادی برای انواع ویژگی‌های Chatgpt نسخه 4 وجود دارد که میتوانید به سادگی با استفاده از آن‌ها بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دسترسی بیشتری به این هوش مصنوعی داشته باشید. حتی برای راست چین کردن محتوای می‌توانید از اکستنشن این موضوع استفاده کنید. شما برای استفاده بهتر از هوش مصنوعی چه اکستنشن خاصی را استفاده می کنید؟ از بخش دیدگاه‌ها معرفی کنید تا من هم ازشون استفاده کنم.

author-avatar

درباره مهدی حاتم پور

11 بهمن 1374، چشم به جهان گشودم 😉 متولد یزد هستم و فعلاً هم ساکن یزد. از سال 91 دارم با وردپرس کار می کنم و یه جورهایی دیگه عاشق وردپرس هستم. این سایت شخصی من هست و مطالبی درباره آموزش وردپرس، قالب وودمارت و افزونه‌های ضروری وردپرس منتشر می‌کنم. اگر دوست داری تو هم طراح سایت وردپرس باشی درست اومدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *